Edzésleírás
lassúzás, pulzus-kontrol Gödöllő-Vác
A terv 125-ös pulzuson való edzés volt, pörgetés, a megtépázoot önbizalmam visszaépítése. Hamar kiderült, hogy egész jó tempót tudok menni akár 90-95-ön 120-as pulzus mellett is, így újratervezés, és ezt céloztam. Odafelé még ez is 30-32-es tempó 52/17-18 körül, enyhe lejtőkön 36, meg néhol 40 is. És közben nemegyszer 114-es pulzus. Remek érzés. Sajnos pont nem műxik a ford mérőm, fél óra után szerintem inkább már csak 85-90 körül forgattam. Vasút így is 38:45, 28-as átlag, Vác forduló 53:45, 28-as átlag. Vissza lassabb tempó, sok 115-ös pulzus, 25-28-as sebesség. Szada emelkedő 8:00 szinte végig 125-ös pulzuson! Háromszor felment 130-ra, de odafigyelve, alig lassulva visszavettem megint 125-re. A púpra 115-ös pulzussal értem fel. Nem is értem, mit kell csinálni ehhez, olyan mintha csak akarni kellene, erre koncentrálni, alig kell csökkenteni a tempót vagy a forgatást, és visszamegy. Van még vagy 500 km-em a pörgetésből, utána pulzussal variálva fogok lassan hosszabb áttételekkel hajtani. Addíg még megyek egy ugyanilyet 125-ös, utána meg 130-as pulzuson és megpróbálom összehasonlítani a sebességeket.
Idő | Táv (km) |
Tempó (p/km) |
Seb. (km/h) |
Szint (m) |
Pedál fordulat |
Minimum pulzus (bpm) |
Maximum pulzus (bpm) |
Átlag pulzus (bpm) |
|
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
02:06:00 | 54 | 02:20 | 25.71 | 200 | 80 | 0 | 138 | 113 |