csabipontkom futás

2015.04.26 Vasárnap, 13:01:00

Pulzus

Beszámoló hétfőn az esti órákban! :) Szuper volt! Összetettben korcsoportos bronz. :)

Szerencsém volt, mert az odaúttal meglett a kerékpáros pálya bejárása is.Igaz autóval.:) Az utlsó pápai körforgalom a bacaj fordítója is egyben, én innét mentem. Ismeretlen rész csak a Noszlop és Ajka közti szakasz volt. A többin már jártam bicóval is, autóval meg rengetegszer.  Időben érkeztem, rajtszám és csomag átvétel hamar sikerült.Közben gyűltek a népek, köztük rengeteg ismerős. Bicaj összerakása, majd átöltözés. Utána Janival elmentünk egy melegítő körre, megtekertünk egy jó kaptatót is. Majd megkezdődött a rajtzóna feltöltés. Köszöntők, verseny megnyitása, utolsó instrukciók. Lassú rajttal indultunk, a liget útjain felvezetés volt. Majd kiérve a városi útra, egy egyenes szakaszon rajtoltatták a mezőnyt. Igyekeztünk a középtájon maradni Janival. Technikás, kanyargós, dimbes-dombos útvonal volt. Viszonylag jó volt a burkolat, pár kilométer kivételével. Lehetett csapatni, főleg dombnak lefelé.:) A kaptatók mászhatóak voltak, de szinte az összes fokozatot használni kellett. Az útvonal nem volt lezárva, de nagyon jól volt biztosítva. Minden kereszteződésben rendőrök, polgárőrök biztosították az áthaladást. Jól ment a tekerés, igyekeztem mindig valamelyik bollyal menni. A fordító után volt egy ~15 fős vonatunk, mentünk rendesen.  Aztán 45 km környékén jött pár szivatós bukkanó, kezdett szétesni a boly.  Beálltam előre, húzni egy picit a többieket. Aztán azt vettem észre, hogy nincs mögöttem senki. Az előttem levők messze voltak, így egyedül kellett mennem. Padragkútra beérve még előztem egyet, aztán jött egy vicsorogtató 20%-os. Nem volt hosszú, de leizzasztott rendesen. Utána egy kis sík, majd egy lejtőn a befutó szakasz, két kanyar után a célkapu. Nyújtás, frissítés, átöltözés, kalória pótlás, folyó ügyek elintézése. A futásig hátralévő idő alatt igyekeztünk minél jobban regenerálódni. A bemelegítő futásoknál még éreztem a combjaimban a bringát, de a rajtra már ismét fitt voltam.

A futás:

A félmaraton és a 16 kili mezőnye egyszerre rajtolt, egy volt az útvonal. Csak ők a második körre már nem jöttek, ott már más volt az útvonaluk. A rajt után a ligetből kiérve egy hosszú szivatós kaptatónk volt, visszafelére viszont jó lejtőnek bizonyult. Az egész út végig hullámzott, szép szintes pálya volt.(a rosseb a dombjaiba) :)) A frissítő pontok jók voltak, de kellett is, mert dögmeleg volt. Jani 15-től már szenvedett, de még egy kilit jött velem, aztán tartalékra kapcsolt. Én még próbáltam tartani a tempót, az utolsó lejtős szakasz igazi áldásnak bizonyult. Aztán jött a liget és a célkapu. Pom-pom lányok a befutó két oldalán, és sok tapsoló szurkoló. Jó volt célba érni egy ilyen kemény pálya után. Pár perc múlva Jani is beért, megcsinálva élete eddigi leghosszabb távját. Az eredményhirdetésig volt bőven időnk rendbe szedni magunkat. Jó volt hallani a nevemet és felállni a dobogóra, már hiányzott egy kis mentális lökés. Az eredményhirdetés után minden összetett távos a színpadon megkapta a gravírozott kristály emlékplakettet, és készült pár csoportkép a színpadon. (remélem hamarosan lesznek képek is) Szuper verseny volt, jövőre ismét ott leszek!
Tomcsinak válaszolva: Igen, ez alapvetően két verseny volt.Viszont volt egy összetett kategória azoknak, akik mindkettőn szerettek volna indulni. Na mi voltunk kevesebben. :)